.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث بزرگ‌ترين گردشگاه جوانان خاورميانه در گيلان

رئيس سازمان ملي جوانان گيلان از احداث بزرگ‌ترين گردشگاه و تفريحگاه جوانان خاورميانه در منطقه ساحلي گيسوم اين استان خبر داد.


به گزارش شمال نیوز ، سعيد مهدوي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در رشت افزود: اين گردشگاه با عنوان جوانان حضرت علي اكبر(ع) در زميني به وسعت 50 هكتار در كنار ساحل گيسوم ايجاد مي‌شود و طبق قرارداد و تفاهمنامه‌اي كه با اداره كل منابع طبيعي انجام گرفت، مقرر شد عرصه اين مكان در اختيار سازمان ملي جوانان باشد.
وي ادامه داد: در دولت گذشته به دليل توسعه سبقه سياسي، اين پروژه ملي و گردشگري مورد بي‌توجهي و بي‌مهري قرار گرفت و بر اساس قرارداد مذكور مقداري از اين زمين كه در اختيار سازمان ملي جوانان بود، خلع يد شد كه با پيگيري مجدانه اخيراً زمين مورد نظر دوباره به سازمان ملي جوانان واگذار شده است.
مهدوي اظهار داشت: براي اين گردشگاه پيست اتومبيل‌راني، پيست دوچرخه‌سواري، ميدان سواركاري و اسب دواني و موقعيت‌هاي اردوگاهي خاص در نظر گرفته شده است به طوري كه جوانان كشور و استان بتوانند در اين گردشگاه انرژي متراكم و هيجانات خود را به صورت مشروع تخليه كنند.
وي در خصوص نقش سازمان ملي جوانان در احداث گردشگاه مذكور تصريح كرد: با جايگاه ستادي كه اين سازمان دارد، نمي توانيم در كارهاي اجرايي ورود كنيم اما در پيشرفت اين گردشگاه مي‌توانيم كمك كرده و نقش داشته باشيم.
رئيس سازمان ملي جوانان گيلان تشكيل ستاد امور جوانان در استان را يك كار بزرگ دانست و بيان داشت: با تشكيل اين ستاد به صورت ماهانه مديران دستگاه‌هاي اجرايي گيلان با جوانان نشست دارند و مسائل موبوط به آنان را مورد بررسي قرار مي‌دهند.
مهدوي بحث جمع‌آوري اطلاعات نخبگان جوان استان را از كارهاي مهم اين نهاد در سال جاري عنوان كرد و اظهار داشت: جمع‌آوري اين اطلاعات ما را به گنج‌ها و ذخاير موجود در جوان گيلاني بيشتر آشنا مي‌كند و استان ابداع كننده اين ابتكار عمل است.
وي اضافه كرد: در حال حاضر نخستين كتاب سال نخبگان جوان استان در مرحله ويرايش اطلاعات جمع‌آوري شده است كه با خصايصي از جوانان موفق و برگزيده در زمينه‌ها و عرصه‌هاي مختلف به چاپ مي‌رسد و در اختيار مديران قرار مي‌گيرد تا بتوانند ارتباط بهتر و بيشتري با جوانان موفق گيلان داشته باشند و از اين ذخيره الهي به درستي استفاده كنند.
رئيس سازمان ملي جوانان گيلان نظرسنجي ميزان بهره‌وري جوانان استان از امكانات اوقات فراغت را از ديگر اقدامات سازمان ملي جوانان در سال جاري اعلام كرد و افزود: اين نظرسنجي با همكاري بسيج و استادان استان انجام مي‌شود و با كسب اطلاعات جامع در اين باره به مديران استان براي سياست‌گذاري و توزيع امكانات عادلانه اوقات فراغت كمك مي‌كند.
مهدوي ايجاد كارگاه آموزشي اوقات فراغت براي مربيان نمونه استان را از ديگر اقدامات سازمان ملي جوانان گيلان در سال جاري عنوان كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کیانوش لاهیجی 27 مرداد 1387
سلام مبارک باش انشالله اما ارودگاه های از زمان طاغوت در مازندران و گیلان بوده اداره/مدیریت این گردشگاه ها مشکل جوانان ما هست نتیجه اش را در المپیک پکن دیده اید ! طاعون چه خسارتی به جامعه /سرمایه انسانی وارد کرده است . بالاترین مقام اجرائی ما می گوید هشت میلیاردتومان خرج کردیم تا پرچم دار کاروان ورزشی به مقام چهل وچهارم رسید ومدال طلا ها به حداکثر مقام پنجمی افتخار پیدا کرده اند. از اولین شریک تیم ایران در تاریخ المپیک تا امروز سابقه نداشت بازم هم بنویس که حضرت محمد فرموده است @ اگر علم در چین هم باشد ایرانیان*قوم فارس* به آن دست خواهند یافت _؟ الله اکبر حالا از چین و ماچین پارچه وارد کنیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.